3 octombrie 2011. Banca de Dezvoltare Industriala a Indiei (IDBI Bank) a fost premiata cu ravnita certificare internationala ISO 9001:2008 pentru centrul sau de servicii clienti si pentru buletinul sau periodic de informare. Shri B.P.Singh, directorul general adjunct al bancii, a primit in numele bancii certificatul de la dr. Amit Gupta, director financiar al organismului QA Certification Pvt Ltd, in cadrul unei ceremonii care a avut loc la New Delhi.

Recunoscut in peste 150 de tari, standardul ISO 9001:2008 acorda o atentie sporita satisfactiei clientilor, responsabilitatii manageriale, imbunatatirii continue si masurarii performantelor organizatiei. Certificarea ISO 9001 demonstreaza angajamentul bancii fata de respectarea reglementarilor in vigoare si fata de calitatea serviciilor puse la dispozitia clientilor. Acest lucru ofera clientilor mai multa incredere si le sporeste satisfactia. Shree Vayam, buletinul informatic al bancii, a primit si el certificatul ISO 9001: 2008 pentru designul, editarea si distribuirea sa la timp.

IDBI Bank Ltd. este o banca universala, iar operatiunile sale sunt efectuate cu ajutorul unei platforme Banking IT de ultima ora. IDBI ofera servicii bancare si solutii financiare personalizate clientilor sai din diverse domenii, printr-o retea extinsa de sucursale si bancomate raspandite in intreaga Indie.

Banca are o sucursala in Dubai si planuri de a deschide si alte sucursale in diverse alte tari, pentru a urmari noile oportunitati de afaceri internationale. Pe 31 martie 2011, IDBI avea o retea de 816 sucursale si 1372 bancomate, participand la procesul de crestere economica a Indiei. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.idbi.com.