Eazipay castiga certificatul asigurarii calitatii ISO 9001
7 iulie 2011. Eazipay Ltd, o companie de varf in procesarea debitelor directe, cu sediul in Ely, a castigat o certificare ISO 9001:2008 pentru sistemul sau de management al calitatii, demonstrandu-si, astfel, angajamentul fara compromisuri fata de furnizarea de servicii de cea mai inalta calitate clientilor sai.

“Obtinerea acestei certificari ISO valideaza toate eforturile noastre de a imbunatati calitatea, randamentul si fiabilitatea serviciilor noastre,” a spus Luisa Grey, director la Eazipay.

“Clientii nostri, acum mai mult decat oricand, vor sa aiba incredere ca fac afaceri cu o organizatie pe care o pot considera constant ca indeplinind si depasind asteptarile clientilor.”

“A incheia cu succes procesele riguroase cerute de acreditarea ISO 9001 reprezinta un semn clar ca ne dedicam satisfactiei clientilor si furnizarii de servicii la cel mai inalt nivel.”

Standardul ISO 9001:2008, elaborat de Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO), se pozitioneaza ferm in prezent ca fiind standardul implementat la nivel global pentru garantarea abilitatii de a satisface cerintele calitatii si de a creste satisfactia clientilor in relatiile dintre furnizori si clienti.

Pentru a castiga prestigioasa certificare, Eazipay, care ofera in prezent servicii regulate de debit direct pentru peste 650 de companii dintr-o gama larga de sectoare ale pietei din Regatul Unit, Europa si alte tari, a trecut printr-un proces intensiv de analizare a sistemului sau de management al calitatii, audituri interne ale gestionarii clientilor si ale proceselor de vanzari, ca si ale capacitatilor sale de a urmari documentele si informatiile.
Vizitati site-ul companiei, www.eazipay.co.uk, pentru mai multe informatii. sursa: www.elystandard.co.uk