Paris, 27 aprilie 2012. Ecritel, un specialist francez in gazduirea serverelor si un important furnizor de servicii cloud computing, a anuntat astazi ca si-a incheiat cu succes auditul de recertificare ISO conform standardului international ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii (SMC), obtinand astfel din nou recunoasterea eforturilor sale de a oferi servicii de calitate.

Imbunatatirea continua se afla in centrul strategiei Ecritel

Ecritel si-a inceput procesul de certificare conform ISO 9001 in 2007 si a obtinut primul sau certificat in 2009. “A fost vorba de o munca de lunga durata, care a necesitat doi ani de implementare. Am preferat sa fim precauti si sa nu ne aventuram, asteptand sa ne implementam un anumit numar de procese si sa fim siguri ca am adoptat cea mai buna abordare,” a explicat Patrick Chouffet, directorul de calitate al companiei Ecritel.

Valabil timp de trei ani, certificatul ISO 9001 reprezinta pentru Ecritel o garantie a valorii oferite clientilor. Punctat in fiecare an printr-un audit de supraveghere prin care se determina daca exista sau nu oportunitati de imbunatatire, aceasta prima reinnoire a certificarii ISO 9001 dovedeste capacitatea Ecritel de a-si desfasura activitatea in cel mai corect mod. “Clientii nostri pot fi siguri ca ne-am implementat un sistem care rezista la drum lung si care este supravegheat, masurat si imbunatatit continuu,” si-a reluat discursul Patrick Chouffet.

O prima recertificare ISO obtinuta destul de usor

Auditul de recertificare nu a constatat nicio indepartare de la standard, iar din bilantul pozitiv au reiesit 9 puncte forte si 0 puncte slabe. Un astfel de bilant nu a fost posibil decat datorita mobilizarii cotidiene a echipelor Ecritel, chiar de la initierea procedurii in 2007 de catre Patrick Chouffet. Un angajament statornic, sustinut, desigur, inca de la inceput, de conducere, si ale carui roade sunt culese in momentul de fata. “Pentru a dobandi si pentru a mentine o astfel de certificare ISO 9001, angajamentul managerial si al tuturor colaboratorilor este esential,” a adaugat directorul de calitate.

Ecritel si-a definit astfel diferitele obiective a caror indeplinire este urmarita in mod constant: plasarea satisfactiei clientilor in centrul preocuparilor companiei, imbunatatirea propriilor prestatii, imbunatatirea permanenta a organizatiei si a mijloacelor sale, usurarea muncii si dezvoltarea unui inalt nivel de satisfactie a personalului, utilizarea indicatorilor cu scopul de a masura si de a imbunatati continuu calitatea serviciilor oferite.

“Ne dorim astfel sa ne continuam eforturile de a ne indeplini obiectivele de a satisface cat mai bine asteptarile clientilor si salariatilor nostri, respectand in acelasi timp si legile si reglementarile asociate activitatilor noastre,” a concluzionat directorul general Ecritel, Christophe Doveil.

Ecritel este un furnizor de servicii de gazduire internet si servicii externalizate pentru companii. Dispunand de echipe specializate in sistemele de operare, gestiunea bazelor de date si cele mai raspandite programe software, compania poate garanta continuitatea absoluta a serviciilor sale.

Infiintata in 1985, compania a colaborat cu peste o mie de clienti si a gestionat peste 3000 de servere. Ecritel are sucursale in Shanghai, China; Montréal, Canada; si São Paulo, Brazilia. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.ecritel.fr.