Controlati-va procesul de validare (managementul calitatii)

• Dezvoltati si controlati-va procesul de validare.
• Validati:
• Serviciile
• Prestarea de servicii
• Metodele de control al calitatii
• Validarile efectuate de dvs. ar trebui sa demonstreze ca:
• Serviciile vor indeplini nevoile clientilor in conditii normale, dar si anormale.
• Proiectul respectiv satisface toate specificatiile si este conform cu toate codurile si standardele oficiale.
• Procesul de prestare de servicii a fost complet dezvoltat si documentat.
• Ati alocat suficient de multe resurse umane si materiale pentru a indeplini obligatiile rezultate din servicii.
• Ati pus la dispozitie informatii care vor ajuta clientii sa inteleaga si sa foloseasca serviciul dvs.
• Procesul dvs. de validare ar trebui sa fie:
• Planificat si documentat.
• Executat inainte de a presta servicii.

Controlati-va procesul de revalidare

• Dezvoltati si controlati-va procesul de revalidare.
• Efectuati:
• Revalidari periodice
• Revalidari speciale
• Efectuati revalidari periodice pentru a:
• Demonstra ca serviciile dvs. continua sa indeplineasca nevoile clientilor si sa fie conforme specificatiilor.
• Va imbunatati serviciile, prestarea de servicii si metodele de control al calitatii.
• Efectuati revalidari speciale pentru a demonstra serviciile dvs. continua sa indeplineasca nevoile clientilor chiar daca au avut loc schimbari. Efectuati revalidari speciale ori de cate ori faceti schimbari majore in:
• Controlul calitatii.
• Servicii sau prestarea de servicii
• Resursele umane sau materiale.
• Programe, politici sau proceduri.
• Revalidarile ar trebui sa fie planificare si documentate.
• Asigurati-va ca primiti feedback atat de la personalul care presteaza servicii, cat si de la clienti.