ITShastra primeste certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii

Mumbai, Maharashtra, India si Columbia, Maryland, Statele Unite, 28 iunie 2011. ITShastra, o compania de dezvoltare, testare si proiectare de programe software prin furnizarea de proiecte extrateritoriale, a anuntat astazi ca a primit certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul sau de management al calitatii din partea organismului de certificare IQCS acreditat de ASCB(E)UK .

Standardul ISO 9001 : 2008 consta dintr-o serie de documente elaborate de Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO), cel mai mare dezvoltator de standarde internationale din lume. ISO este o retea alcatuita din institute nationale de standardizare din 162 de tari si a creat acest standard pentru a pune la punct cerintele internationale privind sistemele de management al calitatii. Adoptat in prezent de peste 80 de tari, emblema ISO 9001 a devenit simbolul calitatii in care au incredere toate organizatiile de pe toate meridianele.

”Am crezut dintotdeauna intr-o abordare orientata spre sisteme, iar aceasta certificare ISO 9001 ofera clientilor nostri un nivel de incredere in procesele noastre, ca si in sistemele noastre si in alinierea lor la practicile si standardele internationale,” a spus Prasad Nagool, presedintele consiliului de administratie al ITShastra. “Combinarea telurilor de afaceri cu obiectivele calitatii si unirea acestora cu dorintele fiecarui client a fost ceea ce a determinat succesul clientilor nostri. Suntem mandri ca am primit aceasta acreditare, care ne recunoaste excelenta si integritatea in afaceri. Asteptam cu nerabdare promovarea unei increderi crescande in sistemele noastre, deoarece lucram deja pentru castigarea acreditarii ISO 27001:2005 pentru securitatea informatiei,” a adaugat Nagool.

“Primirea de catre ITShastra a certificarii ISO este rezultatul eforturilor constante si incununate cu succes ale companiei de a mentine calitatea in toate procesele,” a precizat Sameer Desai, vicepresedinte al asigurarii calitatii in cadrul ITShastra si reprezentantul managerial al ISO.

“ITShastra si-a implementat in mod proactiv un sistem de management al calitatii pentru fiecare departament al sau, dand posibilitatea companiei de a oferi bunuri de calitate si imbunatatiri continue ale sistemului pretutindeni in organizatie. Aceasta acreditare valideaza suplimentar dedicarea dovedita de ITShastra in furnizarea de produse inovatoare care indeplinesc cerintele de reglementare, ceea ce are ca rezultat succesul companiei, dar si pe cel al clientilor sai din intreaga lume,” a mai mentionat vicepresedintele.

ITShastra este in curs de a-si implementa si sistemul de management al securitatii informatiei conform ISO 27001, care verifica practicile utilizate de companie in manuirea datelor confidentiale si care va da clientilor sai din Statele Unite o asigurare in plus ca informatiile lor raman sigure.

Despre ITShastra

Infiintata in 2001 si avand sediul in Mumbai, India, ITShastra este o companie de software administrata profesional, care furnizeaza pe plan global servicii de consultanta, dezvoltare, testare si proiectare pentru afaceri de pretutindeni. Echipa sa excelent pregatita tehnic are o experienta cuprinzatoare in designul de software si in dezvoltarea de aplicatii web care se adreseaza diverselor industrii ca: ipoteci, vanzare cu amanuntul, ingrijirea sanatatii, educatie, film, banci etc.

ITShastra are birouri si in Pune, Jalgaon si Nagpur, India, ca si un birou in Columbia, Maryland, in asociatie cu IndiSoft, LLC si, de asemenea, un birou in Irlanda in parteneriat de afaceri cu Acubesoftware.com.

Vizitati site-ul companiei, www.itshastra.com , pentru mai multe informatii. sursa: www.businesswireindia.com