Kizad primeste certificarea ISO 10002 : 2004 pentru sistemul de management al feedbackului primit de la clienti

26 septembrie 2011. Zona Industriala Khalifa din Abu Dhabi (Kizad) a fost premiata cu prestigioasa certificare ISO 10002:2004 de catre Lloyd’s Register of Quality Assurance (LRQA), ca recunoastere a calitatii sistemului sau de management al feedbackului primit de la clienti. In cadrul unei ceremonii care a avut loc de curand, certificatul i-a fost inmanat dlui Khaled Salmeen, vicepresedinte al zonelor industriale ale Companiei Porturilor din Abu Dhabi (ADPC), de catre managerul de zona LRQA pentru Orientul Mijlociu si Africa, dl Basem Obaid.

Prin aceasta certificare ISO 10002, Kizad se alatura organizatiilor mondiale care pun accentul pe prelucrarea sistematica a feedbackului primit de la clienti, in acord cu standardul recunoscut international al celor mai bune practici de management.

Khaled Salmeen a declarat: “Cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor este unul dintre obiectivele principale ale Kizad. Deoarece incepem sa intampinam chiriasi la Kizad, serviciul clienti, pastrarea clientilor si rezolvarea reclamatiilor devin tot mai importante pentru a ne servi eficient acesti chiriasi si vom continua sa urmarim adoptarea si implementarea standardelor de talie mondiala care vor ameliora si mai mult experienta serviciilor primite de clienti. Castigarea certificarii ISO 10002:2004 este dovada angajamentului nostru de a ne stradui contant sa atingem excelenta.”

Implementarea initiativei serviciului clienti in cadrul Kizad a inceput cu angajarea unei echipe dedicate pentru serviciul clienti si asigurarea calitatii, echipa responsabila de primirea si de rezolvarea imediata a oricarei plangeri inregistrate. Oricare feedback de acest fel este rezolvat prin intermediului unui sistem atent administrat, care urmareste orice cerere sau reclamatie in mod individual. Planurile de viitor ale Kizad includ introducerea unui sistem automat care sa sporeasca suplimentar eficienta si eficacitatea.

Reprezentantul LRQA, Basem Obaid, a felicitat Kizad si ADPC cu ocazia dobandirii acestei certificari ISO 10002. “Inca de la inceputurile sale, Kizad si-a aratat angajamentul fata de imbunatatirea experientei clientilor prin implementarea unui proces integrat de primire de feedback care rezolva plangerile intr-o maniera consecventa, sistematica si receptiva.”

Compania Porturilor din Abu Dhabi (ADPC) a fost infiintata in 2006 ca parte a restructurarii sectorului comercial portuar din emiratul Abu Dhabi, fiindu-i acordata puterea de exercitare a controlului si a reglementarilor, putere detinuta anterior de Autoritatea Porturilor Maritime din Abu Dhabi.

ADPC se straduie sa ocupe un loc principal in progresul logisticii si infrastructurii industriale, punctul sau central de interes din momentul de fata fiind crearea unei dintre cele mai mari concentratii industriale in Kizad. Pentru informatii suplimentare, vizitati http://kizad.com/en si http://www.adpc.ae/en.