Organizatia Internationala de Standardizare (ISO) a certificat toate locatiile furnizorului international de transport si logistica DHL Express cu standardul de calitate ISO 9001:2008. Acest lucru a venit dupa un proces de revizuire care a durat doua luni si a avut loc anul trecut.

DHL Express – o filiala a Postei Germane – a declarat ca asezarile sale din Statele Unite au primit certificarea ISO 90001:2008 in decembrie dupa ce verificarile au demonstrat ca sistemele de management ale calitatii din cadrul DHL sunt conforme cu instructiunile ISO. Aceasta inseamna ca ele sunt in acord cu calitatea oferita clientilor si cu cerintele de control, mentinand procesele stabilite pentru o monitorizare constanta a serviciilor ca si imbunatatirea continua a performantei si cresterea generala a satisfactiei clientului.

Acest lucru vine dupa ce toate cele 31 de centre de activitate ale DHL Express din regiunea europeana au primit deja in iulie 2010 certificarea multi-site ISO 9001:2008.

“Aceasta certificare exemplifica dedicarea noastra catre excelenta in servicii si intareste parerea clientilor nostri ca operam vigilent urmand standarde riguroase ale calitatii,” a declarat Jack O’Neill, vicepresedintele de operatiuni al DHL Express din Statele Unite.

El a adaugat ca revizorii acreditati ISO au analizat procesele de calitate in unitatile DHL Express din Statele Unite din octombrie pana in noiembrie anul trecut, inclusiv centrele de servicii, punctele de intrare si iesire, ca si sediul central aflat in aeroportul Cincinnati/Northern Kentucky (CVG).

Revizorii ISO au evaluat calitatea procesului de manuire a incarcaturii, procedurile de raspuns la interesele si grijile clientilor, aderenta la proceduri operationale bine definite si acordul la control, ca si alte procese si proceduri, a adaugat O’Neill.
sursa: http://fleetowner.com