Compania Oman Air primeste certificarea ISO 9001 pentru calitatea saloanelor sale de lux

Muscat, Oman. 24 octombrie 2011. Saloanele de clasa intai si clasa business inaugurate anul acesta de Oman Air (www.omanair.com) au fost rasplatite prin certificarea ISO 9001 : 2008 ca recunoastere a sistemului de management al calitatii implementat de companie.

Comentand pe marginea acestui eveniment, Richard Hodges, reprezentantul departamentului de hoteluri si catering din cadrul Oman Air, a spus: “Suntem incantati ca am primit certificarea ISO 9001:2008, care atesta calitatea saloanelor noastre din aeroportul Muscat. Fiecare aspect al acestor saloane a fost conceput pentru a oferi ospitalitatea suprema oaspetilor nostri; de aceea am dezvoltat sisteme de management al calitatii care vizeaza sa atinga cele mai inalte standarde in toate operatiunile noastre.”

“Procesul de certificare ISO 9001:2008 a aratat in mod clar ca aplicam sistemele corecte, iar feedbackul primit de la clienti ne arata ca acestia apreciaza cu adevarat atentia pe care o acordam calitatii si detaliilor. Ospitalitatea pe care o oferim in saloanele noastre este un element important in experienta unitara a pasagerilor Oman Air si asteptam cu nerabdare sa ne dezvoltam in continuare luand ca punct de plecare aceasta importanta recunoastere,” a adaugat Hodges.

Auditul care a precedat certificarea ISO 9001:2008 a examinat fiecare aspect al sistemului de management aplicat in saloanele Oman Air din aeroportul Muscat, asigurandu-se de soliditatea, adaptabilitatea si aplicabilitatea sa in toate operatiunile desfasurate.

Aceasta certificare a saloanelor Oman Air din Aeroportul International Muscat urmeaza recentei certificari ISO a managementului lantului de aprovizionare al liniei aeriene, reprezentand ultimul pas in programul conceput de Oman Air in vederea garantarii cele mai inalte calitati posibile a tuturor aspectelor afacerii.

“Oman Air este o companie aeriana de lux, iar calitatea sa rezida in tot ceea ce facem. Saloanele de clasa intai si clasa business din Muscat sunt excelent exemplu – oferim o ospitalitate iesita din comun, intr-un mediu relaxant, perfect pentru a va pregati pentru zbor. Fie ca alegeti o masa completa, fie ca doriti doar o gustare usoara, meniurile noastre va vor incanta gusturile, iar o sesiune de masaj va va alunga orice tensiune. Decorul este elegant si rafinat, atmosfera este linistitoare, iar serviciile noastre cum ar fi limuzinele care transporta pasagerii din salon direct la avion subliniaza exclusivitatea de care se bucura oaspetii nostri. Pentru a ne asigura ca totul merge perfect, s-a impus aplicarea unui excelent sistem de management si as dori sa felicit toti angajatii care au contribuit la obtinerea acestei certificari ISO 9001:2008,” a mai spus Hodges. sursa: http://main.omanobserver.com