In ce constau cerintele?

Este necesar ca managerii de varf ai organizatiei sa asigure faptul ca cerintele consumatorilor sunt determinate si indeplinite.

De ce trebuie indeplinite cerintele?

• Pentru a imbunatati gradul de statisfactie al consumatorilor
• Pentru a pastra consumatorii actuali si a castiga altii noi

Sfaturi practice in cazul unei implementar ISO 9001

• Dezvoltati si implementati o abordare integrata pentru toate aspectele legate de cerintele consumatorilor – consultati sectiunea (determinarea cerintelor legate de produsele oferite), (satisfactia consumatorilor) si (analiza efectuata de management)
• Managementul superior trebuie sa se asigure ca nevoile si asteptarile pietei si ale consumatorilor sunt integrate in cerintele consumatorilor
• Managementul superior trebuie sa se asigure de existenta unor procese solide pentru determinarea cerintelor si masurarea gradului de satisfactie al consumatorilor
• Managementul superior poate utiliza analiza efectuata de management (consultati sectiunea ) pentru a asigura eficacitatea sistemului de management al calitatii in indeplinirea cerintelor consumatorilor

Intrebari utile pentru autocontrol

• Managementul superior este implicat in derularea de procese legate de determinarea cerintelor consumatorilor si de asigurarea faptului ca acestea, odata determinate, sunt si indeplinite?