Un inceput promitator pentru Proton. PESB primeste certificarea ISO 9001:2008 de la VCA si Sirim

Subang Jaya, Malaezia. Proton Edar Sdn Bhd (PESB), alaturi de cele 19 puncte de vanzare ale sale si cele 21 de puncte de service, a mai facut un pas important, obtinand certificarea ISO 9001:2008 din partea VCA (Marea Britanie) si Sirim QAS Bhd.

Certificarea a venit ca o recunoastere a serviciilor sale, care au respectat ISO 9001:2008, un standard dupa care se ghideaza si de alte companii principale de automobile.

Certificatul de inregistrare ISO 9001:2008 pentru un sistem de management al calitatii a fost inmanat de catre directorul general VCA Malaezia, Kazushi Arima, directorului executiv Mohamad Shukor Ibrahim, in cadrul unei festivitati recente. La ceremonie au mai luat parte dr. Mohd Azman Idris, director general Sirim Bhd, si Azmi Idris, director de calitate la Proton.

PESB a declarat intr-un comunicat ca beneficiile imediate ale certificarii sunt contributiile pozitive catre indicele satisfactiei clientilor (CSI) si indicele satisfactiei vanzarilor (SSI).

“Implementand operatii mai standardizate si eliminand exceptiile, vom ajunge la o coerenta substantiala, caci aceste doua procese sunt ingrediente esentiale pentru o imbunatatire continua si o eficienta a proceselor,” s-a adaugat in comunicat.

Standardizarea operatiilor si proceselor din interiorul PESB este dorita pentru rezultatele sale, si anume cresterea increderii clientilor fata de produsele si serviciile firmei. Aceasta va conduce catre intarirea marcii Proton pe piata si catre retinerea clientilor, intr-un efort de a creste volumul de vanzari global si de a ameliora nivelul calitatii serviciilor.

Verificarile au fost conduse de firmele VCA si Sirim in trei etape – la sediul central PESB in mai 2009, si verificari prin sondaj in 10 puncte de vanzare si service in septembrie 2010 si in alte 6 asemenea puncte in ianuarie 2011.

Mohamad Shukor a atribuit initiativa ISO “angajamentului, eforturilor depuse si cooperarii depline aratate de tot personalul implicat.”

El a adaugat ca planurile de viitor ale companiei PESB includ extinderea certificarii pentru restul de 26 de puncte de vanzare si de service, care inca asteapta sa fie certificate. sursa: www.thesundaily.com